Input:

24/2012 Sb., Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 419/2001 Sb., o rozsahu, struktuře a termínech údajů předkládaných pro vypracování návrhu státního závěrečného účtu a o rozsahu a termínech sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol státního rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů Garance

č. 24/2012 Sb., Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 419/2001 Sb., o rozsahu, struktuře a termínech údajů předkládaných pro vypracování návrhu státního závěrečného účtu a o rozsahu a termínech sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol státního rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů
VYHLÁŠKA
ze dne 16. ledna 2012,
kterou se mění vyhláška č. 419/2001 Sb., o rozsahu, struktuře a termínech údajů předkládaných pro vypracování návrhu státního závěrečného účtu a o rozsahu a termínech sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol státního rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů
Ministerstvo financí stanoví podle § 30 odst. 2 a 4 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění zákona č. 320/2002 Sb., zákona č. 482/2004 Sb. a zákona č. 26/2008 Sb.:
Čl. I
Vyhláška č. 419/2001 Sb., o rozsahu, struktuře a termínech údajů předkládaných pro vypracování návrhu státního závěrečného účtu a o rozsahu a termínech sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol státního rozpočtu, ve znění vyhlášky č. 581/2004 Sb. a vyhlášky č. 342/2009 Sb., se mění takto:
1. V § 1 se slovo „regionálními” nahrazuje slovem „Regionálními”.
2. Přílohy č. 1 až 4 znějí:
„Příloha č. 1 k vyhlášce č. 419/2001 Sb.
Rozsah a termíny sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol státního rozpočtu a rozsah, struktura a termíny údajů předkládaných správci kapitol pro vypracování návrhu státního závěrečného účtu
Část první
Rozsah návrhů závěrečných účtů kapitol státního rozpočtu
Hlava I
Podklady pro sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol
Návrhy závěrečných účtů hodnotí správci kapitol rozpočtové hospodaření minulého roku. Návrhy závěrečných účtů kapitol obsahují dosažené rozpočtové příjmy a výdaje vlastního ústředního orgánu (úřadu) a jím řízených organizačních složek státu, údaje o příspěvcích a dotacích příspěvkovým a podobným organizacím a odvodech příspěvkových a podobných organizací, o neinvestičních a investičních transferech neziskovým a podobným organizacím, o transferech a půjčených prostředcích (návratných finančních výpomocích) podnikatelským a ostatním subjektům, krajům, obcím a regionálním radám a o výdajích na podporu výzkumu, vývoje a inovací3. Při hodnocení výsledků rozpočtového hospodaření jsou prvotně využívány finanční výkazy FIN 2-04 U, NAR 1-12 U a výkaz Plnění závazných ukazatelů a dále údaje vedené v účetnictví.
Podkladem pro sestavení návrhů závěrečných účtů kapitol jsou údaje roční účetní závěrky organizačních složek státu a příspěvkových organizací a finanční výkazy organizačních složek státu zpracované v metodice platné rozpočtové skladby4. Termín předložení řádné účetní závěrky a finančních výkazů včetně komentáře a dat výkazů v elektronické podobě je stanoven jinými právními předpisy5jako závazný pro všechny vykazující jednotky bez výjimky.
Hlava II
Návrhy závěrečných účtů kapitol
Návrhy závěrečných účtů kapitol obsahují:
a)  průvodní zprávu,
b)  číselné